چارتیک !  شبکۀ تخصصی آگهی املاک و خودرو



کلیدهای صفحۀ ارسال

PostAdvisor

 کلیدهای صفحۀ ارسال: 

  • کلان شهر / استان - داشبورد کاربری
  • موضوع
  • آیتم ها

 مراحل اجرای ارسال آگهی: 

  • انتخاب موضوع
  • انتخاب کلان شهر / استان (فقط برای گروه املاک)
  • انتخاب آیتم ها
 راهنمای ارسال آگهی: 

  •  دستگاه مورد نیاز: 

    برای ارسال یا جستجوی آگهی، می توانید از هر نوع کامپیوتر شخصی، تلفن همراه هوشمند و یا تبلت استفاده کنید؛ اما برای جستجو و امکان تماس سریعتر با آگهی دهنده، بهتر است از موبایل و یا تبلت استفاده کنید. در صورتیکه از کامپیوتر شخصی استفاده می کنید، بهتر است ابعاد تصویر را در حالت 900 * 1600 تنظیم نمائید.

  •  آماده کردن صفحه: 

    برای سوئیچ بین صفحۀ ارسال و صفحۀ جستجوی آگهی، از نوار ابزار بالای صفحه، آیکن ارسال یا جستجو را انتخاب کنید. در کامپیوتر رومیزی از منوی سمت راست موضوع و آیتم مورد نظر خود را انتخاب کنید. در تلفن همراه هوشمند و یا تبلت، از قسمت بالای صفحه دکمۀ کشویی () را بزنید، در منویی که باز می شود موضوع و آیتم مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای لاگین و لاگات از قسمت داشبورد کاربری (آیکن لامپ) > حساب من > آیکن نشاندهندۀ وضعیت کاربر استفاده کنید؛ کاربر لاگین کرده آبی و کاربر لاگین نکرده قرمز رنگ است.

  •  انتخاب آیتم ها از لیست های کشویی: 

    پس از انتخاب موضوع آگهی، در صفحه‌ای که باز می شود آیتم های مورد نظر خود را از لیست های کشویی موجود انتخاب کنید. این لیست ها بر دو نوع تک انتخابی و چند انتخابی می باشند:

    لیست کشویی تک انتخابی که نحوۀ کار با آنها ساده است؛ برای حذف یک آیتم در لیست کشویی تک انتخابی، فقط کافیست روی قسمت خالی (اولین سطر خالی)، کلیک کنید:

    OneSelect-p

    لیست کشویی چند انتخابی که با علامت () مشخص شده اند و شما می توانید به دلخواه از یک تا چندین آیتم را انتخاب کنید؛ برای حذف یک آیتم در لیست کشویی چند انتخابی، فقط کافیست دوباره روی همان آیتم انتخاب شده، کلیک کنید:

    MultiSelect-p
  • اگر با حرکت عمودی ابتدا یا انتهای آیتم های یک لیست کشویی را نمی بینید، بهتر است ابتدا با حرکت عمودی زمینۀ صفحه را کمی جابجا کنید سپس با حرکت عمودی روی لیست کشویی همۀ آیتم های آن قابل مشاهده است. علاوه بر این در گوشی های هوشمند می توانید از دکمۀ () هم برای عریض تر شدن صفحه و هم برای نمایش کامل تر آیتم ها استفاده کنید.

    ShowItems

  •  چیدمان عبارت ها: 

    در آیتم های چند انتخابی، همۀ کلمات و عبارت های انتخاب شده بر اساس چیدمان موجود در هر عنوان به همان ترتیب به دنبال هم قرار گرفته و نمایش داده می شوند. بقیۀ موارد نظیر عنوان آگهی با توجه به مهمترین کلمات کلمات کلیدی بکار رفته در متن آگهی بطور هوشمند ساخته می شوند.

  •  آیتم های اجباری: 

    این آیتم ها با ستارۀ قرمز رنگ مشخص شده اند و در صورت انتخاب نکردن حتی یکی از آنها، آگهی شما قابل پیش نمایش و ارسال نخواهد بود!

  •  مکان ارسال آگهی: 

    برای انتخاب مکان ارسال آگهی، به  کلان شهر / منطقه و محله  و  استان / شهرستان  توجه کنید؛ برای مثال اگر می خواهید محلۀ قیطریۀ تهران را انتخاب کنید ابتدا باید کلان شهر تهران و سپس قیطریه را انتخاب کنید و اگر می خواهید شهرستان دماوند را انتخاب کنید، ابتدا باید استان تهران و به دنبال آن شهرستان دماوند را انتخاب کنید. به عبارت دیگر اگر نام کلان شهر را انتخاب کنید، سپس باید نام منطقه و محله را انتخاب کنید و اگر نام استان را انتخاب کنید، سپس باید نام شهرستان را انتخاب کنید. توصیۀ  چارتیک !  به شما کاربر گرامی این است که پس از انتخاب کلان شهر یا استان، حتما نام محلات یا شهرستان های تابعۀ آن را هم انتخاب کنید؛ این کار به بیشتر و بهتر دیده شدن آگهی شما کمک زیادی می کند!

  •  پیش نمایش آگهی: 

    پس از انتخاب آیتم ها، می توانید یک پیش نمایش از آگهی خود ببینید. دقت کنید که تعداد کاراکترهای متن آگهی نباید بیشتر از مقدار مجاز باشد! در غیر این صورت آگهی شما قابل ارسال نخواهد بود. جدول حداکثر تعداد حروف مجاز آگهی برای هر موضوع را می توانید در آخر همین صفحه ببینید.

  •  تصویر آگهی: 

    • بررسی ها نشان می دهد تصاویر آگهی اهمیت بسزایی در موفقیت یک آگهی دارد؛ آگهی های دارای تصویر در صفحۀ اول نمایش داده می شوند.
    •  تصویر اصلی  را اول وارد کنید.
    • پیشنهاد می کنیم بصورت  عرضی (افقی)  عکسبرداری کنید تا از حداکثر ابعاد تصویر برای نمایش بهره مند شوید.

  •  شرایط پذیرش تصویر آگهی: 

    • تا  5  تصویر می توانید ارسال کنید.
    • فرمت تصویر باید  jpg یا jpeg  باشد.
    • تصویر واضح، شفاف و با کیفیت باشد.
    • ابعاد تصویر بیش از حد کوچک نباشد.
    • تصویر مرتبط با آگهی
    • عدم استفادۀ ابزاری از تصویر اشخاص در آگهی
    • عدم استفاده از عبارت های تبلیغاتی در تصویر
    • عدم استفاده از بنر و لوگو در تصویر
    • عدم استفاده از شمارۀ تماس، ایمیل، آدرس سایت یا آدرس کانال در تصویر
  •  موقعیت در آگهی املاک: 

    تعیین دقیق موقعیت ملک برای آگهی املاک مهم است.

  •  قوانین و مقررات: 

    پس از تنظیم متن آگهی و پیش از ارسال آن، باید تیک مربوط به اعلام موافقت خود با عبارت  « ارسال آگهی در این سایت پس از قبول قوانین و مقررات درج آگهی در این سایت انجام می شود »  را بزنید (این تیک بطور پیش فرض وجود دارد). پس از این مرحله آگهی شما قابل ارسال می باشد.

  •  تعداد ارسال: 

    با هر شماره موبایل و در هر موضوع می توانید تا  1000 آگهی  ارسال کنید! امکان ارسال تعداد بالای آگهی، می تواند برای کسب و کار نمایشگاه داران خودرو و مشاورین املاک و ... بسیار مؤثر باشد!!

  •  نمایش آگهی: 

    پس از ارسال، آگهی شما پس از بررسی و بازبینی تصاویر توسط ناظر بعد از دقایقی روی سایت قرار می گیرد.

 مدیریت آگهی: 
  •  نردبان (رایگان)  بدون پرداخت هیچ هزینه ای آگهی خود را بروز کنید!

  • برچسب  فوری! 

  • تعلیق آگهی

  •  حذف آگهی 

آگهی های خود را از دست ندهید!

هر آگهی در مدت زمان تعریف شده نمایش داده می شود و پس از آن منقضی شده و در صورت عدم بروز رسانی پس از 6 ماه بطور خودکار حذف می شود؛ ابزارهای مدیریت آگهی یک ضرورت مهم برای بازیابی، کنترل و ساماندهی آگهی های شماست و کمک زیادی به کسب و کار حرفه ای شما می کند.

مطابق شکل راهنمای زیر، پس از ارسال آگهی،  لینک دسترسی به صفحۀ مدیریت آگهی  به ایمیل شما ارسال می شود و در دو مرحله می توانید به صفحۀ مدیریت آگهی دسترسی پیدا کنید:

LadderAdvisor

  •  ارتقاء و بروز رسانی آگهی: 

    ارتقاء و بروز رسانی آگهی روی تاریخ ارسال آن اعمال می شود و بصورت نردبان و یا برچسب فوری انجام می گیرد.

  •  نردبان: 

    نردبان کاملاً رایگان است! برای نردبان کردن یک آگهی کافیست حداقل 1 روز از زمان آخرین نردبان قبلی گذشته باشد.

    با انتخاب نردبان، آگهی شما تحت نام نردبان مشخص نمی شود؛ اما با قرار گرفتن در ابتدای لیست نتایج جستجو، اینطور به نظر می رسد که شما یک آگهی جدید ارسال کرده‌اید. در واقع با انتخاب نردبان، تاریخ آگهی شما بروز شده و دیگر نیازی به ارسال آگهی تکراری و اتلاف وقت نیست!

  •  برچسب فوری: 

    با اعمال  "فوری + نردبان"  و پرداخت مبلغ 5000 تومان آگهی شما با شاخص برچسب فوری از آگهی های دیگر متمایز می شود.

  • با اعمال برچسب فوری، آگهی شما بطور خودکار نردبان هم می شود! و تا 10 روز پس از اعمال برچسب فوری، می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای آگهی خود را با حفظ برچسب فوری بروز (نردبان) کنید. دقت کنید اگر پس از 10 روز از انتخاب برچسب فوری، آگهی را نردبان کنید آگهی نردبان می شود اما برچسب فوری آن حذف می شود. بطور خلاصه انجام نردبان و برچسب فوری بصورت زیر روی یک آگهی اعمال می شود:

    نردبان آگهی بروز می شود (رایگان)
    فوری + نردبان آگهی فوری و نردبان می شود.

    دقت کنید برای نردبان آگهی با برچسب فوری:
    تا 10 روز پس از تاریخ ایجاد بر چسب فوری، با حفظ بر چسب فوری بطور رایگان نردبان می شود.
    پس از 10 روز از تاریخ ایجاد بر چسب فوری، بر چسب فوری حذف و بطور رایگان نردبان می شود.

  •  ویرایش آگهی: 

    پس از ارسال آگهی فقط می توانید آنرا بروز رسانی (نردبان یا برچسب فوری) یا حذف کنید؛ بنابراین برای ویرایش و تغییر محتوای آگهی (تغییر متن یا تصویر)، باید یک آگهی جدید ارسال کنید و در مورد بروز رسانی، نگهداری و یا حذف آگهی های قبلی خود تصمیم گیری کنید.

  •  تعلیق آگهی: 

    اگر به هر دلیل بطور موقت قادر به پاسخگویی به مخاطبین آگهی های خود نمی باشید، لازم نیست آگهی خود را حذف کنید؛ فقط کافیست آگهی مورد نظر را به حالت تعلیق درآورید! برای فعال سازی مجدد آگهی باید دوباره وارد قسمت "آگهی های من" یا "لینک مدیریت آگهی" شده و پس از انتخاب "تعلیقی ها" مراحل فعال سازی را طی کنید؛ فقط توجه کنید که هر آگهی را در هر روز فقط یکبار می توانید به حالت تعلیق درآورید.

  •  حذف آگهی: 

    دو جدول انتهای این صفحه، مدت زمان انقضاء نمایش و مدت زمان حذف یک آگهی را برای هر موضوع نشان می دهد؛ بعنوان مثال یک آگهی فروش خودرو به مدت 30 روز از زمان ارسال یا آخرین بروز رسانی آن نمایش داده می شود؛ اما همین آگهی پس از 30 روز از سیستم حذف نمی شود! و بمنظور بروز رسانی های بعدی مثل نردبان و یا برچسب فوری تا مدت 6 ماه بایگانی می شود و این برای صرفه جویی در وقت آگهی دهندگان و جلوگیری از ارسال آگهی های تکراری در نظر گرفته شده است. اگر یک آگهی تا مدت 6 ماه هیچکدام از عملیات بروز رسانی روی آن انجام نشود بطور خودکار از سیستم حذف می شود.

  •  توجه:  اگر در لیست آگهی های خود تصاویر تعدادی از آگهی ها را نمی بینید، به این دلیل است که بیش از 6 ماه از زمان ارسال آنها می گذرد و تصاویر آنها دیگر قابل نمایش نمی باشد! بنابراین برای نمایش مجدد باید یک آگهی جدید ارسال کنید.

  • محاسبۀ تاریخ مانده بیمه در آگهی خودرو:

    عبارت "3 ماه مانده بیمه ..." انتخاب می شود ولی به این شکل ذخیره نمی شود و بطور خودکار به تاریخ معادل آن بر حسب ماه و سال تبدیل و ذخیره می شود (مبنای محاسبه از زمان ارسال آگهی است)؛ دلیل این کار این است که در بروز رسانی های بعدی که تاریخ آگهی بروز می شود، مانده بیمه، دیگر با مقدار ثابت 3 ماه سنجیده نمی شود و مبنای محاسبه همان تاریخ واقعی مانده بیمه است.

    برای مثال عبارت "3 ماه مانده بیمه" در زمان فروردین ماه 98 به طور خودکار به عبارت "بیمه تا تیر 98" تبدیل و ذخیره می شود.


  • اجاره روزانه در آگهی املاک:

    بطور کلی کاربرد این نوع اجاره در ویلا، سوئیت، پلاژ و در مناطق توریستی و تفریحی می باشد که بصورت اجارۀ روزانه رزرو می شوند؛ برای درج این نوع آگهی فقط کافیست از قسمت سایر شرایط، عبارت اجارۀ روزانه را انتخاب کرده و سپس مبلغ اجارۀ روزانه را وارد نمائید و بطور خودکار نوع اجاره بصورت روزانه منظور می گردد.


جدول حداکثر تعداد حروف آگهی فروش خودرو
نوع خودروحداکثر تعداد حروف
خودرو داخلی500
خودرو خارجی1000
جدول حداکثر تعداد حروف آگهی فروش املاک
نوع ملکحداکثر تعداد حروف
مسکونی500
مسکونی پیشرفته1000
زمین400
باغ800
جدول حداکثر تعداد حروف آگهی رهن و اجاره املاک
نوع ملکحداکثر تعداد حروف
مسکونی400
مسکونی پیشرفته800
جدول مدت زمان انقضاء نمایش هر آگهی

مدت زمان انقضاء یا حذف هر آگهی ممکن است تغییر کند.


موضوعمدت زمان انقضاء آگهیمدت زمان حذف آگهی
خودرو سواری30 روز180 روز
املاک30 روز180 روز